torsdag 6 oktober 2016

NYHETER FRÅN MAJAS LYKTOR

Under stängningen av stugan gjorde vi även några förändringar i stugan. En var att vi bytte plats på Greengate och Majas Lyktor. Ett lyft för både porslin och lyktor tycker vi. 



Dannylyktan har text av Danny Saucedos låt "Så som i himlen" 


Guld är hett i höst 


"BREATHE, DANCE, ENJOY & DREAM 


Lyktan som stöder Rosa bandet 


Årets höstlykta


Doftljus med fantastiska dofter! 

Välkomna in i stugan och hitta era favoriter! 

                             //Malin 






2 kommentarer:

  1. Jag vet att alla har slutat sälja Dannys lykta, och jag antar att även dina är slutsålda?

    Jag hann använda min 5 gånger innan den totalt sprack och då hade den redan utgått ur sortimentet, är så ledsen över det då jag var så glad när jag fick den av mamma i tidig födelsedagspresent..

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Ja, tyvärr så är de slut sedan länge.

    Mvh Malin

    SvaraRadera