torsdag 3 april 2014

GREENGATE



Är så nöjd med butikens Greengate-skåp! Allra helst hade jag velat flytta in hela skåpet in i mitt egna hem, men det funkar kanske inte. I stället står det i butiken så alla kan få skåda skönheterna.

I förra veckan kom det nya jag beställt, så mycket fint! Jag beställde till i färgen Warm grey, men också nytt i blått. Blått hör vår och sommar till, framför allt i Glommen som ligger vid havet.

Jag har en restorder från Greengate, så om ni hittar något i deras katalog kan ni höra av er så snart som möjligt så kanske jag kan beställa hem till er.  Ni får då beställa i hela set.


Lace heter en av Greengates nyheter för i år. De här vinglasen är riktigt läckra tycker jag.



Lace även i Latte cup. 


Lace i assiett och tekopp.









Ljus i form av påskägg. Perfekt "Gå-bort-gåva" i vår! 



Handtvål, diskmedel och Cupcakesformar




//Malin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar