onsdag 7 augusti 2013

LITE NYHETER INFÖR HÖSTEN OCH LITE NYTT I BUTIKEN

I några dagar nu har jag gått omkring och småskrattat för mig själv. Jo, det är faktiskt sant. Men har gått runt i min trädgård bara, så ingen som har lagt märke till det tror jag. Det jag varit så glad över är att Annies Stuga till hösten ska få bli återförsäljare åt danska Green Gate. 



För mig är det jättestort och något jag velat sedan starten av butiken. En tidigare återförsäljare har flyttat från Falkenberg, vilket nu gör det möjligt för mig att börja sälja Green Gate i stället. De vill inte att för många inom samma område säljer deras produkter, vilket är bra för mig nu. 

Så nu bläddrar jag i deras kataloger, från pärm till pärm och sedan börjar jag om igen. På Formex-mässan kommer jag att ägna mycket tid i deras monter. Kan hända de kommer att tröttna på mig efter två dagar där. 


Det har i veckan också dykt upp lite nytt från Affari. Det var en restorder, som vi sedan byggde på lite. 





Ljusstaken Troja, nu även i grått. 





Lyktan Tingle, nu både stor och liten och med 3 nya mönster.

I stor finns Dots & Spiral
I liten finns Dots & Rilled


Vecka 33 kommer Annies Stuga att hålla stängt hela veckan. 
Jag har då börjat jobba igen och helgen 16-18 aug åker jag och Lars alltså till Formex-mässan i Stockholm för nya inköp.

Vecka 34 kommer vi att återgå till de vanliga öppettiderna, 

Tors - fre kl. 14.00-18.00
Lör & sön kl. 11.00-16.00


//Malin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar