måndag 1 juli 2013

NYA VAROR I BUTIKEN OCH EXTRAÖPPET

Nu är vi tillbaka från semestern igen, vilket känns riktigt bra! Har saknat min butik faktiskt, men har i stället varit och besökt andra små butiker runt om Tanumstrand. Inte köpt något, men jämfört och inspirerats av vad andra säljer. Jag förstår ännu mera nu hur mycket Annies Stuga faktiskt uppskattas av både Glommabor och semesterfirare, man vill ha något att besöka på semestern.

Innan vi åkte på semester fick jag en leverans från Ib Laursen, både påfyllning av gamla favoriter och några helt nya varor.



Ljusstake i nät med litet ljus



Ljuslykta med zinkfat



Pappershållare för hushållspapper



Nät för att skydda fina bakverk



Nu har även rosa tekoppar kommit in. 
Frukostset med jumbokopp och müsliskål



Duk i storleken 100*100 cm



Påfyllning av den vändbara sommarväskan. 
Perfekt för stranden, den är stor.



Även fler av den populära stormlyktan Nordic Light


I veckan väntar jag också in nya delikatesser. Det blir fler tryfflar, finchoklad, flingsalt, marmelader och annat gott. Perfekt som gå-bort-presenter till alla sommarens fester.

I sommar kommer butiken har mer öppet än vad som bestämts från början. Säkraste sättet att titta om butiken är öppen är att följa Annies stuga på Facebook.  Man kan också titta in på bloggen, där kommer jag också skriva när vi har öppet utöver de vanliga öppettiderna. 

I dag 1/7 har vi öppet fram till 
klockan 18.00.

Välkomna!  
//Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar