måndag 29 juli 2013

NYA SMYCKEN FRÅN VÅGA

Smycken är något som säljer jättebra i butiken. Har fått göra tilläggsbeställningar flera gånger under våren och början av sommaren. När jag var inne på deras hemsida i förra veckan låg höstens smycken ute till försäljning. Inte för att jag vill ha höst redan, men det är roligt att köpa in nytt till butiken oavsett årstid.

Jag köpte bara in lite, vill gärna se och känna på kollektionen på Formex-mässan innan jag beställer mer. Nytt till hösten är de guldiga tonerna, som samsas med läder, stenar, stål och så klart silver.

Ni får gärna komma in i butiken och titta i katalogen och ge förslag på vad ni vill att jag köper in.










Nytt i butiken är också vår boklåda. Du kan där låna, byta eller ta en bok du är sugen på att läsa. Har du böcker hemma som du vill bli av med, så lämna dem i lådan. Böcker är till för att läsas, inte samla damm i bokhyllan.





//Malin


2 kommentarer:

  1. hej
    Så snygga smycken
    Skickar du på posten bor ju en bit bort

    // systerysteroch jag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Kan jag fixa. Hör av dig när du ser något du är intresserad av.

      Kram Malin

      Radera