söndag 13 januari 2013

SNART FORMEX

På fredag åker jag och Lars till Stockholm för att besöka Formexmässan. Formex är ett Mecka för alla inredningsintresserade. Där kommer vi att göra beställningar inför våren och sommaren.

Lars gillar Formex mest på grund av att jag inte får handla till mig själv där. Ingen direktförsäljning, bara beställningar. Till butiken har han inget emot att jag beställer, bara jag håller budgeten.

Jag gör här en test, för att se om det går att blogga direkt från mobilen. Tänkte att det kunde vara roligt att visa bilder från mässan här på bloggen. Direktrapport med andra ord.

Vill också påminna om att butiken hållet stängt fredag-söndag veckan som kommer. Torsdag har vi öppet som vanligt mellan kl. 14-18.

Visar också en bild på Klinta massageljus och tvålar. Doftljus, där stearinet inte är stearin utan en mjukgörande olja. Underbara dofter, bl.a. Nytvättat, Vanilj och Hallon/Kvitten. Tvålarna har vi i Lavendel, Citron och Vildfikon.

Ha nu en bra vecka!





//Malin


1 kommentar:

  1. Jaaaaa! Direktrapporter gillas!! :-) Så kul att vara på Formex!! Jag köpte mitt första sådant doftljus hos dig, Nytvättat, och det gillas skarpt! Nu är det slut, men det varade länge... Ha det så kul där du är!

    SvaraRadera